tisdag 5 april 2011

Ledig dag:)

Har varit ledig i dag och lilleman fick vara hos sin dagmamma. Så jag har hunnit med så mycket.

Började dagen med att städa och plocka undan här, tvättade, plockade ihop lite som jag var på soptippen med. Sen drog jag in till stan och handlade och hälsade på mammsen o pappsen en sväng. Var även o handlade upp ett present kort jag fick i Julas av A hos en hudterapeut..tanken var nog att jag skulle ta en behandling men jag kände istället för att unna mig en bra ansiktskräm..så jag fick lite smått o gott för mitt nylle.. Efter det så åkte jag och beställde fotvård...dom som känner mig blir nog ganska förvånad över det beslutet då jag är sjukt "kittlig" under fossingarna. Men ibland måste man ju utmana ödet:))

Här kommer lite kort på lill vännen:

Skotersväng:



Pizzabagaren våran:



Nu har vi äntligen fått hem våran nya soffa! Så jag ska försöka sälja fåtöljerna som vi har, det börjar bli trångt.. Så är någon intresserad av 2 st fåtöljer från Ikea "Tullsta" så är det bara att hojta till.

Nu ska jag slappa vid tv:n en stund!

Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar